Lång frånvaro

Som tyvärr beror mycket på jobbet. 

Oavsett hur mycket man älskar att skriva om julen så känner man liksom inte för att sätta sig vid datorn när man redan suttit framför en i tio timmar...

Så jag har inte ens hållit mig uppdaterad på vad ni andra skrivit, eftersom jag knappt har surfat runt alls. Och nu har jag tagit ett beslut att jag inte heller ska göra det förrän jag kommit ikapp med bloggandet eftersom jag vet att jag kommer att känna mig efter och inte skriva det jag vill skriva om eftersom det känns som att alla gjort det innan mig. 

Så nu har ni en förklaring till min tillfälliga frånvaro, och var beredda på att det kommer många nya inlägg nästa vecka (även fast en del kan verka lite sena).

 
Och här är en bild på svärmors goda saffransbullar som ursäkt. :-)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En enkel jul

En blogg för att göra julen mysig med enkla knep utan timmar av pyssel

RSS 2.0