Halvdag i Barkarby

Idag hade både jag och N tagit ledigt. Vi hade bestämt oss för att åka till Barkarby och storhandla lite.
 
Jag tog inte så många bilder när vi var inne på IKEA, men nr vi gick in på Cervera, så blev det en del foton.
 
 
De här fina hängena till en hemmagjord adventskalender var verkligen jättefina.
 
 
 
Fina glögg-tillbehör. Imponerande att äntligen hitta glöggmuggar med ett öra man faktiskt kan hålla i. :-)
 
 
Jag älskar fortfarande Änglaspel, och N vägrar fortfarande att låta ett komma innanför dörren. ;-D
 
 
Älskar den här serien med glöggryta, muggar och fat. Den känns verkligen julig.
 
 
Har ni sett några sötare värmeljus någon gång?

Vi köpte flera kassar med grejer, jag vet inte om jag orkar fota allt. Men ni kommer att få se en hel del av det i helgen när pyntningen börjar.
 
Nu ska jag iväg och äta födelsedagsmiddag på Patricia med gubben.:-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En enkel jul

En blogg för att göra julen mysig med enkla knep utan timmar av pyssel

RSS 2.0