Julen på Ica

*Varning för extremt många bilder*
 
Jag gick in på Ica Maxi i Solna för någon dag sedan och passade på att gå förbi deras "säsongsavdelning" eller vad man nu ska kalla det. Det är inte ens färdigt och jag har redan hittat tusen saker jag vill ha, så här kommer bilder från min lilla tur. :-)
 
Jag har inte skrivit några kommentarer till bilderna som jag brukar göra för det kommer att gör inlägget ännu större, men jag funderar på att välja ut några favoriter och skriva om dem i ett senare inlägg.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
sandra

Vilka härliga bilder=)

Svar: Ja man blir ju helt frälst. :-)
Sussi

2014-11-04 @ 12:42:28
URL: http://sandransjul.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En enkel jul

En blogg för att göra julen mysig med enkla knep utan timmar av pyssel

RSS 2.0