Bilder från första julköpet

I tisdags var vi då på Åhlens City och handlade.
 
Jag hade tänkt lägga upp bilder på det vi köpte igår, men saker kom tyvärr i vägen. Men hur har jag äntligen hunnit fota allt, så här kommer bildbeviset. :-)
 
 
Först blev det två av de här kuddarna. Som jag nämnt tidigare har vi visserligen några röda kuddar, men det är trevligt att ha kuddar som det faktiskt står jul på.
 
 
 
 
Sen blev det två löpare och åtta stycken servetter. Ytterligare ett "första" för mig eftersom jag aldrig har haft tygservetter tidigare.
 
 
 
Den här tomten har jag varit sugen på sedan jag såg den uppe i Luleå, och nu fick den följa med mig hem. Funderar på att ta den andra dörrskylten vi har och sätta på exempelvis toalettdörren istället i år. Får fundera på det.
 
 
 
Och så äntligen, äntligen, äntligen har jag köpt den här skålen. Jag har tittat och suktat i flera år, men i år fick Gubben nog och sa åt mig att köpa den. Och då säger man ju inte nej. Tur att man har en så förstående gubbe. :-)
 
 
 
 
 
Vad har ni köpt för nytt julpynt i år?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En enkel jul

En blogg för att göra julen mysig med enkla knep utan timmar av pyssel

RSS 2.0