Julen på Ica Maxi

Jag tog en tur förbi Ica Maxi igår. Vi har en på gångavstånd så det är trevligt att bara gå förbi och se vad de har plockat upp av julsakerna.
 
Hittade (som vanligt) hur mycket som helst som jag ville ha, men lyckades gå därifrån utan att köpa något.
 
     
Man kan aldrig få för många tomtar på loftet (ahem), men den här fick stanna kvar i affären eftersom jag redan har en tomte som vaktar vår julgran varje jul. Den fick jag ärva av mamma när jag flyttade hemifrån.
 
Älskar ljus och presentpapper, men eftersom vi har begränsade ytor och inte särskilt många presenter att slå in kommer det nog inte bli så många inköp av det heller.
 
 
      
När jag såg de här slickepotterna fick jag sådana glädjekänslor! Jag köpte visserligen några när vi var på IKEA, men hade jag vetat att de fanns med julmotiv så hade jag självklart köpt dessa istället. SÅ de kommer jag nog smyga hem någon dag. :-)
 
En sak jag funderade på är att alla numera verkar sälja pralinformar. Är det någon som har testat några olika och kan säga vilka som är värda att köpa? Jag såg att IKEA skulle ha det, men jag hittade inte dom när jag var där föra helgen, och nu hittade jag ett par på Ica. IKEAs är visserligen enormt mycket billigare, 19 kronor mot 129 kronor på Ica, men det kanske kan vara värt att köpa de lite dyrare.
 
 
 
Hittade även en receptbok som jag blev jättesugen på, och en burk för pepparkakorna behöver man ju alltid. Underlägget kommer jag absolut att köpa lite närmre jul. :-)


Kommentarer
Robin

Själv så suger jag på pyssel. Så jag stödjer folk som säljer julgrejer, genom att köpa deras produkter istället xD

Svar: Haha, precis som det ska vara. :-D
Sussi

2013-11-04 @ 20:28:16
URL: http://thegamingground.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En enkel jul

En blogg för att göra julen mysig med enkla knep utan timmar av pyssel

RSS 2.0