Förra årets bilder

Ja, som jag lovade så kommer här lite bilder på hur min jul var förra året.
 
Det var någon dag som jag var i Älvsjö-mässan (jag tror det var för hälsomässan i mitten på november någon gång), och då hade de en del som hade julpynt där folk stod och sålde saker. Detta är några bilder därifrån (Klicka på bilderna för större version):
 
Nedan bildern visar lite hur vi julpyntade hemma förra året. Jag lyckades faktiskt få användning för mini-julkulorna från Lagerhaus. Jag lade dem i fatet där vi ställde adventsljusen och lade till en ljusslinga.
 
Jag jobbar i Kista, och detta är två bilder jag tog en lunch när jag var i Gallerian:
Body Shops julpåsar
 
Dekorationer i taket på gallerian.
 
 Och slutligen, en bild som alltid ger mig julkänsla när jag ser på den:
Skyltfönstret på Råsunda varuhus.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En enkel jul

En blogg för att göra julen mysig med enkla knep utan timmar av pyssel

RSS 2.0