Ständig frånvaro

Jag borde väl be om ursäkt för att jag varit så dålig med att uppdatera bloggen.
 
Som jag skrivit tidigare så har det varit enormt mycket på jobbet, men nu har jag äntligen fått lite avlastning. Dock blev det så illa ett tag att jag blev tvungen att ta ledigt för att ligga hemma och göra ingenting några dagar efter ett tillfälle när hela kroppen nästan domnade bort, fick hjärtklappning m.m. Fick en rejäl långhelg, vilket var skönt, men det har ändå varit så att jag bara orkat med det nödvändigaste.
 
Men nu mår jag bättre igen, och gud vad jag har saker som jag vill skriva om!
 
Vi var ju på julmarknad en helg, och jag blev tillräckligt upplivad för att ta en massa foton. De kommer i nästa inlägg.
 
Råsunda varuhus har uppdaterat sin julskyltning, så det kommer jag också lägga upp lite bilder på.
 
Jag tänkte även skriva några rader om IKEAs lilla julreklam som damp ner i brevlådan nyss.
 
Så här ska det skrivas, hoppas att ni fortfarande finns kvar och läser. :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En enkel jul

En blogg för att göra julen mysig med enkla knep utan timmar av pyssel

RSS 2.0