En förklaring är på sin plats

Utan att gå in på för mycket detaljer kan jag väl säga att förra julen... Inte riktigt blev som jag hade önskat, om man ska vara diplomatisk.
 
En hel del hände, både på jobbet och privat, och när sen flyget till Berlin blev inställt så var "råttet mågat" som en hockeyspelare en gång uttryckte sig. Det blev lite för mycket på lite för kort tid, och lusten och orken fanns helt enkelt inte för att sitta och skriva i denna blogg. Det var absolut inte bara tråkiga saker som hände, men det var rätt stora saker, och det tar också energi.
 
Men denna jul ska vi troligtvis fira hos min syster så jag behöver inte tänka på att det kommer hem folk till oss, och eftersom det inte är något annat stort som händer denna höst (vad jag vet), så hoppas jag kunna fokusera mer på julen detta år.
 
Jag lyckades ändå ta lite bilder förra julen som aldrig publicerades, så de kommer också komma upp inom en snar framtid.
 
Hoppas att ni vill följa med mig på resan till en ny jul. :-)


Kommentarer
Victorias Jul

Hoppas du får en bättre jul i år

Svar: Tack, det ska jag nog få. :-)
Sussi

2014-09-10 @ 16:59:28
URL: http://victoriajul.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En enkel jul

En blogg för att göra julen mysig med enkla knep utan timmar av pyssel

RSS 2.0