Första inköpet av juldekorationer för i år

Idag var jag och Gubben på Åhlens City. Jag hade en 10% kupong som gick ut idag och 150 kr i presentkort som höll på att bränna hål i fickan. :-)
 
Här kommer lite bilder på det pynt som fanns som jag inte såg i Luleå (se tidigare inlägg), jag kommer att lägga upp det jag faktiskt köpte också, men det kommer i ett annat inlägg. Jag ska också försöka sortera bilderna jag tog på Ica också som jag lovade igår.
 
De har börjat dekorera fasaden nu
 
 
Julbutiken är numera på plan två på varuhuset
 
 
Koppar är ju tydligen färgen som gäller denna vinter
 
Vilket kanske syns....
 
 
 
Jag gillade den här dukningen, det var en skön blandning av färger.

 
 
Lite olika exempel på julgranspyntning
 
 
 
De här ljuslyktorna var rätt häftiga, men kändes lite opraktiska
 
De röda bollarna (eller något liknande) kommer jag nog köpa när vi tar vår årliga tur till IKEA
 
 
Lite olika inslagningsprodukter...
 
 
 
Och den som kan gissa vad sjutton det här är har min eviga beundran (svar finns under bilden)
 
 
Det är en nötknäckare....
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En enkel jul

En blogg för att göra julen mysig med enkla knep utan timmar av pyssel

RSS 2.0