Julen på Åhlens

Jag var för ca en vecka sedan uppe i norra Sverige, rättare sagt i Luleå. Det var en jobbresa, men jag passade även på att gå runt lite i centrum, och då råkade jag titta in i Åhlens skyltfönster och blev varm i hela kroppen.
 
Julpynt!
 
Jag har övertalat Gubben att träffas inne i Centralen imorgon och gå på Åhlens City då jag har en kupong som ger 10% på hela köpet tillochmed imorgon, men för att sukta er lite innan dess delar jag med mig av bilder från Åhlens i Luleå:
 
 
De här tomtarna mötte en när man klev in genom entrén.
 
 
Har man inte plats för en fullstor gran kanske en i kruka passar bättre?
 
 
Riktigt enorma julkranskulor.
 
 
Lite olika dekorationer
 
 
Det finns hängen för alla smaker. Nästan. 
 
 
 
Någon här som har som tradition att hänga upp en stumpa på julafton, eller är alla klappar för stora? :-)
 
 
 
Vitt finns det inte brist på.
 
 
Kanske ska byta ut vår dörrdekoration till den här söta tomten?
 
 
Jag gillar stilen på den här granen, men den får nog tyvärr stanna i affären då ytorna i lägenheten är lite begränsade.
 
 
Jag fastnade lite för de här kuddarna, det skulle vara trevligt att ha kuddar som det faktiskt står jul på, snarare än de som bara råkar vara röda.
 
 
De här filtarna såg riktigt mysiga ut, det kan nog bli ett inköp.

Vad tycker ni? Bu eller Bä till Åhlens sortiment hittills?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En enkel jul

En blogg för att göra julen mysig med enkla knep utan timmar av pyssel

RSS 2.0